SPURI üzemanyag-adalék piros, rózsaszín 125ml (S125-00)

SPURI üzemanyag-adalék piros, rózsaszín 125ml (S125-00)

1 850 Ft
Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

SPURI üzemanyag-adalék piros, rózsaszín 125ml (S125-00)

1 850 Ft
+ 1 180 Ft szállítási díj
Raktáron
irány a bolt »
olaj.hu
Termékleírás
A legolcsóbb szállítási díj 1180 Ft.
gtin 5999880765039
Márka SPURI
Kiszerelés 125 ml
Olaj típus Felszerelés
unit_pricing_measure 125ml
Szállítási költség 1180
cost_of_goods_sold 1193,8 HUF

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

Spuri üzemanyag-adalék piros, rózsaszín 125ml 1. MŰKÖDÉSI MECHANIZMUS:
- A Spuri üzemanyagba adagolva az ellátó rendszert tisztítja.
- A Spuri a nagytakarítást a robbanótérben is folytatja, egészen a kipufogórendszeren át, folyamatosan.
- A Spuri második technikai jellemzője, hogy folyamatosan keni az üzemanyaggal érintkezõ felületeket, kopáscsökkentő hatást kifejtve.
- A Spuri hosszantartó használat mellett a mozgó fémalkatrészeket fényesre edzi.
- A Spuri harmadik alapvető előnye, hogy egységnyi üzemanyagból a tisztítás után minimum 10%-kal több energia, illetve teljesítmény nyerhető, mert javítja az égéshez szükséges oxigén affinitását, növelve a katalizátorok éllettartamát és hatékonyságát.
- A Spuri hígítja az üzemanyag téli konzisztenciáját, így dermedésgátlóként is használható!2. A SPURI HASZNÁLATÁNAK ELŐNYEI:- A Spuri eltávolítja az üzemanyagtankban lévő koszos kiválásokat, leülepedéseket, sõt kis mennyiségben a kondenzvizet is. Feloldja, diszpergálja az üzemanyagba bevitt vizet folyamatos használat esetén.
- A Spuri használata gazdaságos, hiszen 5-12%-os megtakarítást eredményez a hatalmas energia koncentrátum üzemanyagba helyezésével.
- A Spuri által tökéletesebb égés miatt salakanyagmentes lesz a kipufogógáz, így csökken a környezetszennyezés. Javulnak a károsanyag kibocsátás paraméterei (zöldkártya előtt különösen javasolt), csökken a füstölés. Kitűnő eredmény érhetõ el kétütemű motoroknál. Jó kenő hatás, füstölésmentesen, halk járással. Ólompótló hatása van az ólommentes üzemanyagoknál, nehézfém és halogén elemek felhasználása nélkül.
- A Spurival dinamikusabbá válik a motor, könnyebb a hidegindítás, kiegyensúlyozott alapjárat, jobb gyorsulási paraméterek. "Kopogás" nélkül nagyobb előgyújtás alkalmazható, a gyújtás utánállítását a SPURI alkalmazása után 1-2 tank elhasználásával rá kell állítani, így attraktívabb lesz az erőtöbblet, vagy a megtakarítás.
- A Spuri az új járművek és erőgépek üzemanyag felőli kompressziógyűrűjét a hengerfallal együtt folyamatosan keni és nem hagyja elkopni. (Kísérleti tesztautón állandó SPURI adagolás mellett - VW T4 2,4D - 1993-tól 1996-ig 310 ezer km után csaknem gyári kompressziót mértek a márkaszervizben. )
- A Spuri által nő a robbanási energia, de a nagy hőfokon és nyomáson kialakult cseppkenés és polírozó hatás miatt a kipufogó gáz és a motor hőmérséklete csökken. Fõleg munkává és nem hőenergiává alakul az üzemanyag.
- A Spuri az alapvetõ tökéletes égésen felül a kipufogó gázokban lebegtetve tartja a szilárd részeket, így a koromlerakódás teljesen megszűnik, valamint a vízgőzt hamarabb és intenzívebben eltávolítja a kipufogó rendszerbõl, kizárva a korróziós folyamatot. A kipufogó katalizátorait jelentősen kíméli!
- A Spuri előnyösen használható még valamennyi benzin vagy dízelolajjal működő erőgép, mezőgazdasági-gép, szivattyúk, stb. esetében is.
- A Spuri csökkenti a porlasztócsúcsok beégését, az üzemanyagszivattyú és adagolórendszer kopását is. Az Otto motorok gyújtógyertyáinak optimális tisztaságát biztosítja, valamint a szívó- és kipufogószelepet és a hengerfej koromlerakódását letakarítja és folyamatosan tisztán tartja, alacsonyabb hőmérsékleti üzem mellett.
- A Spuri az üzemanyagban lévõ kisebb mennyiségű kondenzvizet feloldja és az égéstérbe viszi, ezzel megszünteti a jégdugókat, elfagyásokat, a víz okozta korróziót. 3. A SPURI HASZNÁLATA:
A Spurit tankolás elõtt öntsük az üzemanyaghoz 2 ezrelékben. (Pl. : 100 literhez 2 dl-t), így 1 flakon 250 liter üzemanyaghoz elegendő. Az üzemanyaghoz való adagolást tankolás elõtt célszerű elvégezni. A mennyiséget a flakonon lévõ mérce segítségével tudjuk ellenőrízni. 4. GAZDASÁGOSSÁGI SZÁMÍTÁS:- 1 db 500 ml-es Spuri : 250 l üzemanyaghoz = kb. 3.080, - Ft-ba kerül. Vagyis 1 l üzemanyagnál: 3.080, - Ft/250 lit. = 12 Ft ráfordítás. Tehát Ön 12 Ft/l-t kifizet az adalékolás miatt, viszont az 1 l üzemanyag min. 10%-át visszakapja. Ez csak 350, - Ft-tal számolva is 35, - Ft. - 12 Ft = 23 Ft a megtakarítás. A különbség literenként 23 Ft-tal olcsóbb üzemanyag és hosszú élettartalmú, tiszta motor.
- A Spurinak dermedésgátló hatása van, gázolajnál megszunik a géles kiválás. Normál adagolásnál: 250 liter = 500 ml SPURI -10 °C-ig 125 liter = 500 ml SPURI -20 °C-ig
- A Spuri biodízel üzemanyagnál is jól vizsgázott. A köztudottan gyengébb energiájú növényi olajokkal üzemelő járművek dinamizmusát visszaadja gázolaj minoségben. Javítja kifolyási paramétereit, hígítja anélkül, hogy szárazzá tenné a növényi olajat. A biodízel előkészítés viszont a motoroknál szükséges!
- A Spuri kitűnően vizsgázott a hűtőközeg vízterének kitakarításában pl. gátrepedéses, tömítéshibás motor miatt feketévé váló tágulási tartálynál, a hűtőrendszert is beleértve. Természetesen a hiba elhárítása után az összeszerelt motorba ioncserélt vizet öntünk, vagy régi fagyállót és 5 literenként fél liter SPURI-t, hatásnövelésként 10-20 dkg Trisóval lágyítsuk a vizet. A motort járatjuk üzemi hofokon 10-15 percet és üzemmelegen kiengedjük a hűtőközeget, ami magával viszi a 95%-át a fekete zsíros-olajos lerakódásnak. Ezután töltsük fel fagyállóval!5. JÓTANÁCSOK, BIZTONSÁGI SZABÁLYOK A Spurihoz - Csak eredeti csomagolásban tárolja, mert a hatóanyag egyéb csomagolásban elpárolog!
- Többletadagolás nem káros, de felesleges.
- Nagy hidegben -10 °C körül dupla mennyiség javasolt a jobb hidegindítás érdekében!
- Egyes járműveknél, valamint erőgépeknél az alapjárat emelkedése tapasztalható, ami az egységnyi üzemanyagba rejtett többletenergia miatt van egyrészt, másrészt pedig a surlódó alkatrészek fokozottabb kenése miatt.
- A fokozott kenés miatt a motor kevesebb surlódási hõt termel, így nyári hőtermelése csökken, nem melegszik túl a motor, mint SPURI nélkül.
- Az üzemanyaghoz történő adagolásnál vigyázni kell, hogy a testrészekre ne fröccsenjen, szembe ne kerüljön!
- Az adalék gőzeinek belégzése egészségkárosodást nem okoz, de a tartós belégzést kerülni kell!
- A Spuri szabadalommal védett termék!
- A termék hatásvizsgálatát, minősítését és a beméréseket a SZIMF. TRAFFCO KFT. a Széchenyi István Műszaki Főiskola Közúti és Vasúti Járművek Tanszék motorvizsgálati laboratóriumában végezte 1995. április 15-én.
- AMEI eng. szám: 501/0586.

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.